Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 9 czerwca 2011

Zajętości...i dylematy

Dzisiaj pół dnia w pracy spędziłam rozmyślając o wytęsknionym urlopie, który planuję rozpocząć w przyszły piątek :)
Myślałam o tym jaka będzie pogoda, co zabrać, jak zmieścić się do jednej walizki itd. itd. 
Wprost nie mogę się doczekać tej ucieczki od rzeczywistości, marzę o tym wyjeździe od dawna - a to już za tydzień ! :)

Przez ostatnie dni po powrocie z pracy mam jeden sposób spędzania wolnego czasu i niestety nie są to ani papierki, ani drewienka.

Ale siedząc dziś w przychodni i czekając na lekarza pomyślałam, że dzisiaj muszę się oderwać i coś zrobić... i chyba za chwilkę rozłożę się z tym całym, moim majdanem ;) Nie wiem jeszcze tylko z którym haha

Pomyślałam też o candy (oj dużo dzisiaj myślałam z tego co widzę). Tzn. o swoim candy dla Was :) na zachętę, żeby rozkręcić troszkę tego bloga.

Zacznę coś przygotowywać i myślę, że po powrocie z urlopu zaczniemy zabawę :)
Co Wy na to ? 
Czekam na Wasze propozycje - cukiereczki decoupage'owe czy papierkowe ? :)

*****






7 komentarzy:

  1. Decoupagowe! :D :brzydal: (Haha patrz już mi sie wizaż przyjął

    I polecam wklejać ciut większe zdjęcia, bo na tych troszkę słabo widać :(
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OOoooo mamy 1:0 dla decoupage :) Czekam na więcej głosów :)
    Puszeczko, a na zdjęcie wystarczy klinkąć i się ładnie powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu trafiłam na Twojego bloga:)
    Chętnie zapisze się na candy z decu :)
    Miłej pracy twórczej życzę i czekam na kolejne cuda:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje śliczne decu-pracki, ale bardzo jestem ciekawa papierkowych :)
    Głosuję więc za papierkowym candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu - Śliczne są Twoje prace i podziwiam początki papierowej twórczości. Zdolniacha z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. A faktycznie się powiększa. To ja taka niekumata jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie przygarnę coś z decu! A jeśli chodzi o torcik,to wybacz, ale to był najszybciej zjedzony tort jaki zrobiłam :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...