Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 16 czerwca 2014

Imieninowe i kobiece kompozycje kwiatowe :)


Dzisiaj w pracy święto dwóch przefajnych kobietek :)

Specjalnie dla nich moja mama wykonała śliczne, malutkie, 
bardzo kobiece i delikatne kompozycje w uroczych filiżankach.


Wyjątkowo przypadły mi do gustu z uwagi na formę i kolorystykę, 
więc chciałam się nimi z Wami podzielić :)

Zostały już podarowane, więc mogę pokazać :)



Malinowe filiżanki naturalnie do późniejszego wykorzystania :)


Pozdrawiam cieplutko ! :)


1 komentarz:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...