Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 19 czerwca 2014

Naturalne kamienie w świetnej cenie :)


Dotarła do mnie pierwsza partia naturalnych koraliczków.
Z części z nich powstały pierwsze bransoletki.
Są wyjątkowe jak minerały, z których zostały wykonane.
Oto one:


Ponadto minerały mają różne właściwości.
Warto o nich troszkę poczytać.

Np. :

Morganitjest kamieniem odpowiedzialnym za naszą ochronę duchową, 
a także bezpieczeństwo i równowagę emocjonalną.
Nosząc biżuterię z Morganitem coraz częściej znajdujemy się w sprzyjających sytuacjach 
i wśród przyjaźnie nastawionych do nas ludzi, 
co daje nam możliwość duchowego i intelektualnego rozwoju. 

Szmaragdnazywany „kamieniem szczęśliwej miłości”. 
Wnosi miłość do naszego życia i przynosi szczęście w miłości. 
Leczy złamane serce oraz oczyszcza. Przywraca harmonię, nadzieję i wiarę. 
Uspokaja udręczony umysł, otwiera na mądrość, radość życia i miłość.

Amazonit - to kamień pomagający radzić sobie ze strachem i zmartwieniami, 
pomaga odzyskać spokój w ciężkich czasach, pozytywnie działa na układ nerwowy. 
Przywraca nadzieję, wiarę i optymizm, gdy człowiek czuje się osamotniony.

Akwamaryn - nazywany jest „kamieniem odwagi”. 
Dodaje odwagi ludziom nieśmiałym bądź tym, którzy mają trudności ze szczerym 
wyrażaniem emocji, uczuć, myśli oraz z asertywnością.


Bransoletki są już dostępne na bazarku - zapraszam !!!











2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...