Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 7 kwietnia 2016

Chodźcie na spacer ! Już wiosna ! :)


Ostatnie promyki zachodzącego, wiosennego słońca...
Zapach ziemi mieszający się z intensywnym aromatem kwitnących drzew.
Ciepło, energia, radość, ulotne chwile...
Miły to czas.
Dla oka i dla innych zmysłów...
Gdy ptaki śpiewają tak głośno nad ranem jak i wieczorami.

Gdy mimo, iż człowieka bateryjki jakby bardziej naładowane (bo i dzień dłuższy),
to jednocześnie jakiś taki bardziej spokojny o to co będzie jutro...

Pomimo burz na świecie, głupoty w polityce,
sąsiada, który uparcie wierci, pomimo wszystko.

Jest lepiej.
Jest jaśniej.
Jest cieplej.
Wyjdźcie na spacer i cieszcie się wiosną póki trwa :)


 


4 komentarze:

  1. Ja pewnie wybiorę się dziś na spacer, bo słonko tak pięknie świeci...
    co do ptaków - też zauważyłam, że od niedawna pięknie śpiwają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy czuje się lepiej, w tak pięknie wiosenne dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spacery wiosenne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...