Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 29 kwietnia 2016

Chłopięcy kuferek na wspomnienia


Uffff....
Ciężka praca z tymi kuferkami.
Są duże (30 x 40 cm), są czaso- i lakierochłonne,
ale wydaje mi się, że efekt końcowy wart jest zachodu.

Kolejny chłopięcy kuferek powędrował w świat.
Z miśkiem - a jakże ! :)


Piękną czcionką pisane imię, to zamówienie specjalne z Wycinanki.
We wnętrzu transferowana metryczka.
Wszystko po to by mieć fajną pamiątkę na lata.

 

Kuferki sprawdzają się jako prezenty na chrzciny, na urodziny czy pod choinkę.

Słyszałam nawet,
że mój poprzedni misiowy brał udział w sesji zdjęciowej maluszka :)


Wspaniałego weekendu ! :)
Może jednak nie będzie lało ??

 
 

3 komentarze:

  1. Madzia, świetny jest!!! :)
    Mam zrobić kuferek na ślub, ale na sierpień dopiero i będę do Ciebie pisać na maila, jeśli mogę, z pytaniami o napisy.
    Buziaki!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu dziękuję :)Pisz śmiało na sioodemka_blog@wp.pl - jeśli tylko dam radę, to chętnie pomogę :)
      Buziaki !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...