Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 8 kwietnia 2016

Spaghetti z cukinii :)


Uwielbiam cukinię pod rożnymi postaciami... Mmmmmm :)
A robiliście kiedyś spaghetti z cukinii ?
Ja ostatnio zrobiłam takie mieszane, bardzo pyszne !

Do jego wykonania dobrze użyć takiego specjalnego obieraka.
Gdy użyjemy zwykłego (bez ząbków) otrzymamy szerokie tasiemki :)
Pozostałą część cukinii też wykorzystałam - po prostu pokroiłam w kostkę.


Tak przygotowane cukiniowe wariacje podsmażam na patelni 
wraz z pomidorkami koktajlowymi i drobno posiekanym ząbkiem czosnku
 na łyżce oliwy z ulubionymi przyprawami (tymiankiem, oregano, chilli w płatkach, solą).

Dorzucam łyżkę pestek dyni i/lub sezamu, pokrojony w kostkę filet z indyka (wędlina)
i mieszam dokładnie z ugotowanym, pełnoziarnistym makaronem spaghetti.

Aby wszystko ładnie się połączyło można dodać na patelnię 2-3 łyżki śmietany 30%

Układamy na talerzach i dekorujemy świeżą bazylią :)


Gotowe! 
Proste, prawda ??
Smacznego !!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...