Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 15 marca 2018

Kurs na kartkę komunijną (DIY) - krok po kroku

Chciałam podzielić się z Wami swoim sposobem 
na wykonanie prostej kartki komunijnej.
 Krok po kroku pokażę Wam jak to zrobić :)

Oto co będzie nam potrzebne:
- papier do scrapbookingu
- baza kartki
- wydrukowany napis
- wybrana wycinanka
- ręczna maszynka do szycia
- wybrane wykrojniki i maszynka tnąco-wytłaczająca
- klej, kosteczki 3D
- dodatki: półperełki, kwiatuszki, tusz brązowy
- białe gesso lub farba i nieużywana szczoteczka do zębów
1. Docinamy papier do rozmiaru naszej bazy 
i wraz z napisem przeszywamy ręczną maszynką pojedynczym ściegiem
2. Tuszujemy brzegi napisu i przygotowujemy / wycinamy wszystkie dodatki
3. Naklejamy papier na bazę (klejem poliwinylowym lub w taśmie) 
oraz napis przy użyciu kosteczek dystansujących
4. Bezpośrednio na papier naklejamy wianuszek
5. Przy użyciu taśmy dystansowej (kosteczek) naklejamy na wianuszek 
kółeczko z przeszyciami wycięte przy użyciu wykrojnika
6. Dodajemy wybraną, ażurową wycinankę oraz kwiatuszki
7. Cała pracę (przysłoniłam tylko kartką sam napis) pryskamy białym gesso 
używając do tego szczoteczki do zębów lub sztywnego pędzelka 
8. Napis dekorujemy delikatnymi perełkami i gotowe :)
Pamiątka czeka już tylko na życzenia i maj :)
Serdecznie pozdrawiam
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...