Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 19 marca 2018

Kwiatowy zajączek

 Nadszedł czas na moją pierwszą inspirację dla Piątek Trzynastego
którą jest kwiatowy zajączek.
Za dwa tygodnie Święta, 
zatem to idealny moment na przemyślenie i zrobienie dekoracji do domu.
Papierowe kwiaty z kolekcji Hello Beautiful są nieodłączną częścią mojej pracy 
i dodają jej wspaniałego, wiosennego sznytu.
Uwielbiam te wycinane elementy, bo można z nich tworzyć fantastyczne kompozycje, 
za każdym razem otrzymując inny efekt.
Tym razem zajączka HDF pomalowałam farbą kredową w pastelowym odcieniu 
i przy pomocy dystansowej taśmy dwustronnej przykleiłam kwiaty i listki.
Na koniec dodaję trochę kropek białego gesso i… nasza wiosenna dekoracja jest gotowa !

Mam nadzieję, że mój pomysł na wykorzystanie tych pięknych papierów spodoba Wam się 
i będziecie śledzić moje kolejne pomysły.




2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...