Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 14 marca 2018

Zajączek wielkanocny :)

W najbliższym czasie zrobi się u mnie już baaardzo świątecznie,
po pierwsze dlatego, że mam ogromną chęć na kolory i fajne wzory, a po drugie...
zaczyna się kolejna przygoda (każdy kto mnie zna, wie że dla mnie to ogromna radość) 
tym razem jest współpraca w ramach DT Piątek Trzynastego - znacie ich papiery ?

Ja pokochałam je od pierwszego wejrzenia, a dokładniej "pomacania" !
Są takie kobiece, kwiatowe, dokładnie tak jak lubię i ta gramaturaaaaaa mmmm :)

Cały Team mnie onieśmiela, ale postaram się sprostać temu wyzwaniu, 
a już za kilka dni pokażę Wam swoją pierwszą pracę, którą stworzyłam przy udziale
kolekcji Hello Beautiful :)

Dzisiaj jednak mam dla Was wielkanocnego kicusia, w bardzo delikatnej odsłonie.
Popielaty, pokryty kwiatowym wzorem z pasty strukturalnej, który podmalowałam farbami
akrylowymi i dodałam kilka akcentów - jajeczka, sznureczek i pomponiki (ogon i nosek).

Zajączek z hdf idealnie nadaje się do ozdabiania rożnymi technikami,
serdecznie polecam Wam te bazy, gdyż pracuje się z nimi wyśmienicie !
Oto dowód i zapowiedź tego, co wkrótce:

Wykorzystane materiały:
Dobrego dnia ! 
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...