Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 21 kwietnia 2018

Artistikowe serduszko :)


Bardzo serdeczna inspiracja dzisiaj na blogu.
Tak sobie pomyślałam – biorąc do rąk nowe hdf’y Artistiko
– że są takie osoby, które na zawsze w naszych sercach pozostaną.
Osoby, na myśl o których na twarzy pojawia się uśmiech, a w środku przyjemne ciepło J




Dla jednej z takich osób i z myślą o niej zrobiłam swoją ostatnią dekorację.
Sporo w niej drobiazgów i detali. Są również warstwy i struktura. Kwiaty – obowiązkowo.
Wszystko pieczętuje napis „zawsze w moim sercu”
– bo tak właśnie jest, na zawsze będziesz w moim sercu J




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...