Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 1 kwietnia 2018

Wesołego Alleluja !

 Przyjmijcie proszę ode mnie najszczersze życzenia 
wesołych, zdrowych oraz pogodnych Świąt,
spędzonych w gronie najbliższych, miłej atmosferze 
z możliwością złapania oddechu i chwilą refleksji.
Dobrego czasu Wam życzę :)

U mnie w domu kilka akcentów świąteczno-wiosennych,
jednak nic nie działa tak pobudzająco jak słońce za oknami.
Mogłoby już wrócić...




 Świąteczny, leśny mech zrobił furorę. 
Do ciasta dodałam tym razem świeżego szpinaku (1 opakowanie - 200g) 
i wyszło... jeszcze bardziej zielone :)
Wrzuciłam liście na teflonową patelnię i z dwiema łyżkami wody dusiłam, by liście "zwiędły".
Następnie zdjęłam z pieca i odkryłam, aby woda odparowała 
i zblendowałam listki na gładką, zieloną papkę.

Oryginalny przepis pochodzi stąd >> KLIK
Dodakowo do kremu dodałam skórkę i odrobinę soku z limonki.
Serdecznie polecam wszystkim łasuchom (szpinaku nie czuć hahaha).

Serdeczności przesyłam
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...