Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 26 kwietnia 2018

Opakowania na płyty CD / DVD :)

 Kolejna porcja kolorowych folderów na płyty CD już gotowa :)
Czekaja na pełne radosnych, 
wiosennych ujęć z sesji fotograficznych nośniki.
 Sama sesja to świetny pomysł na upominek, 
a zdjęcia na płycie w takim radosnym folderze 
- z pewnością znajdą swoje grono wielbicieli !

 Foldery proste, radosne i bardzo wdzięczne,
zamykane na rzep, wewnątrz skrywają piankowe kółeczko do osadzenia płyty.

Udekorowałam je tasiemkami, wycinankami oraz fanastycznymi naklejkami :)

Długi weekend tuż tuż - jakie macie plany na ten czas?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...