Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 1 maja 2018

Album komunijny

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam swój delikatny album komunijny, 
który udekorowałam papierowymi kwiatami i tekturkami.
Bazę stanowią tutaj przepiękne papiery z kolekcji Hello Beautiful oraz Love in Bloom.
Subtelny deseń w kropki jest najlepszym z możliwych tłem dla mojej jasnej kompozycji,
w której dominują elementy florystyczne.
Wnętrze skrywa wiosennego ptaszka na gałązce magnolii.
Album ze zdjęciami i życzeniami będzie świetną pamiątką dla obdarowanej osoby.
Uwielbiam takie proste, czyste i jasne prace, a Wy ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...