Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 22 maja 2018

Wiosenne kartki i pachnąca zawieszka do szafy :)


Życząc Wam dobrego tygodnia,
wrzucam zdjęcia prac, które łączy jedna rzecz, a mianowicie -
Przy jej użyciu wykonacie proste przeszycia w papierze i na materiale.
Uszyjecie też zawieszkę i inne proste projekty :)
Pastelowe karteczki mają delikatne przeszycia i wiosenne akcenty, 
a zawieszkę wypełniłam wkładem poduszkowym, 
który skropiłam olejkiem eterycznym.
Wasza szafa z pewnością będzie wdzięczna za taki powiew świeżości :)

Serdecznie pozdrawiam
Magda






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...