Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 14 maja 2018

Słodka kartka urodzinowa

Z kolekcji papierów Cute &Co. powstała moja pierwsza, 
słodka kartka urodzinowa
dedykowana pewnej małej dziewczynce.
Tort, prezenty i balony, to coś co uszczęśliwi każde dziecko!
Tło w pastelowe paski i mnogość dodatków na taśmie dystansującej 
tworzą trójwymiarową kompozycję.
Wisienką na torcie jest naklejka z tej samej kolekcji z napisem Happy birthday.
Kartka stworzona została z myślą o dziecku,
jednak uważam, że każdego amatora słodkości ucieszy takie wspaniałe ciacho.
Czyż nie ? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...