Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 18 maja 2018

Przedpokojowa ławeczka z odzysku - metamorfoza pomieszczenia

Dzisiaj wchodzimy do domu - czyli troszkę o naszym przedpokoju po zmianach.

Lustro z pewnością kojarzycie jeszcze z naszego mieszkanka
- było bardzo istotnym elementem pokoju dziennego 
(tak było - dla przypomnienia).
Natomiast ławeczka... to efekt uboczny naszej wyprawy do Krakowa po ramę łóżka,
którą wyhaczyłam na OLX z myślą o sypialni gościnnej.
Złożyło się tak, że Pan sprzedający miał więcej mebelków do zabrania
i to kompletnie za darmo.
Ławeczkę oczyściłam, a do jej pomalowania użyłam reszty farby,
która została nam po malowaniu kuchni. 
Pierwszą jej warstwę (bazowo-podkładową) nanosiłam pędzlem,
a kolejne wałeczkiem. Na słońcu szybko wyschła i proszę !
Jak nowa :)

Fajnie wpasowała się pod lustro - mogę na niej coś postawić (wiecie, że lubię dekoracje), 
a do środka schować np. mało używane buty czy szpargały.

A poniżej już Wasze ulubione przed i po, 
czy - jak w tym wypadku - po i przed ;)

A my działamy dalej 
i serdecznie pozdrawiamy!
 


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się ją odnowić :)

      Usuń
  2. Śliczna ławeczka! Zmiana bardzo rozjaśniła przedpokój i dodała mu więcej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie w tej odsłonie przedpokój ma więcej światła i przestrzeni :) dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  3. nie tylko ławeczka ,ale i cały przedpokój wygląda teraz lepiej...super przemiana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję :) takie komentarze utwierdzają mnie tylko w tym, że idę w dobrym kierunku :)

      Usuń
  4. Ogólne wrażenie jest takie jakby słonko zajrzało do przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...