Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 19 maja 2018

Anielica, która domu będzie strzegła :)

 To fantastyczne uczucie, gdy spotyka się pokrewne dusze.
Pozytywnie zakręcone, trochę z innej bajki, ludzi z pasją.
Mam to szczęście, że... to moi nowi sąsiedzi.
Ludzie niezwykle mili i otwarci, a ponadto, a raczej przede wszystkim -
ludzie kochający rękodzieło !
Gdy przed paroma dniami otrzymałam od nich w prezencie pięknego, drewnianego anioła,
w zasadzie od razu wiedziałam jak będzie wyglądał.
Moja anielica musiała przecież pasować do mojego wnętrza.
Jasne kolory, styl shabby, lekko rozmarzona, a może bardziej zasłuchana...
Jej skrzydła natychmiast ozdobiłam piórkami z hdf'u i całą rzeźbę pokryłam białym gesso.

Kolejnym krokiem było malowanie farbkami kredowymi.
Kremowa sukieneczka ozdobiona kwiatami w technice decoupage,
na włosach lekki balejaż, a na policzkach róż (mój osobisty).
 Na sam koniec dodałam gruboziarnistą pastę strukturalną na skrzydła i piórka,
dzięki czemu stały się bardziej trójwymiarowe.
Pierwotnie planowałam je psiknąć jeszcze perłową mgiełką, 
ale ostatecznie stwierdziłam, 
że anielica mogłaby stracić wówczas swój sielsko-wiejski charakter.

Mam nadzieję, że polubicie go choć w połowie tak mocno jak ja :)

 Z ogromną radością zapraszam Was również na Facebooka Pana Piotra,
gdzie możecie zobaczyć więcej jego wspaniałych aniołów, 
które niestrudzenie maluje jego fantastyczna Żona :)

A ja dziękuję z całego serca za moją anielicę :)

Serdecznie pozdrawiam
Magda


8 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...