Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 5 maja 2018

Bilecik do prezentu od przyjaciółek :)


Bilecik ze stemplami z najnowszej kolekcji Studio Forty Sending Smiles
oraz alfabet Lucie idealnie wpisały się w kosmiczny klimat bileciku, 
który został dołączony do równie kosmicznego prezentu :)

Mogłoby się wydawać, że to drobny szczegół, dodatek, 
ale dzięki spójności z podarunkiem można uzyskać dodatkowe łzy wzruszenia 
oraz "efekt łał!" widoczny natychmiastowo na obliczu obdarowanej osoby.

                                                                         Źródło: pogo pony


Tym większa będzie jej radość, im bardziej osobistą dedykację umieścimy w środku.
 Kolory nocnego nieba z błyskiem gwiazd i komet, a także wiatr...
który szybciutko dostarczy paczuszkę we właściwe ręce -
taką dokładnie wiadomość przesyła mój ozdobny bilecik prezentowy.


Wspaniałego weekendu wam życzę !
Nawet jeśli nie dostaniecie w tych dniach żadnego prezentu ;)

Pozdrawiam
Magda

2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...