Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 11 maja 2018

Pamiątka Sakramentu Bierzmowania - kartka okolicznościowa

 Zdarza się tak, że na wykonanie jakiegoś projektu mam dosłownie chwilę,
tak było właśnie w przypadku tej pamiątkowej kartki :)

Ponieważ to podarunek dla młodej, subtelnej kobietki, wybór papierów
i wszechobecnego kwiecia był oczywisty :)
 Nie zabrakło również delikatnych perełek i moich ulubionych wycinanek.

Jak Wam się podoba taka warstwowa, delikatna kompozycja, 
której wnętrze skrywa spersonalizowane życzenia :) ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...