Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 22 stycznia 2019

Pudełeczko pełne wdzięczności

Cześć !
Wykonałam dzisiaj takie wiosenne, pastelowe pudełeczko,
które będzie skrywało w sobie dowody wdzięczności dla pewnej wspanialej osoby.

Ponieważ trafi w ręce kobiety, jest pełne wiosennej świeżości i lekkości.
Sporo tu listków, kwiatów, koronek i pastelowych kolorów.

Do jego wykonania użyłam kilku zestawów stempli - m.in. napisy na każdą okazję,
zestaw peonia oraz pasek z papierowymi elementami do wycinania.
Ornamentowa ramka wpasowała się tutaj idealnie, a znajdziecie ją w tym zestawie.
Bazę stanowi pudełeczko od Rzeczy z papieru.

Mam nadzieję, że wywoła szczery uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.

Dobrego dnia Wam życzę ! :)






4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...