Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 29 stycznia 2019

Eleganckie złoto

Tym razem zrobiłam dla Was niecodzienną kartkę walentynkową.
Moją inspiracją były najmodniejsze kolory ostatnich miesięcy
– butelkowa zieleń, granat oraz złoto.
W technice embossinguna gorąco wykorzystałam piękne stemple marokańskie oraz magnolię.
Złoty puder agaterii pięknie wygląda na takim ciemnym tle,
a wzory stempli zachwycają.
Całość kompozycji powstała z wycinanych z papieru kwiatów, 
a uzupełniłam ją taśmami washi i wstążką vintage.

Myślę, że z takiej walentynki ucieszy się każdy mężczyzna, 
który nie przepada za różowymi serduszkami,
ponieważ stanowi ona ciekawą alternatywę.




Życzę miłego tygodnia ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...