Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 15 stycznia 2019

Radosna zakładka do książki

Czy zima, czy wiosna, pastelowa, radosna zakładka do książki to zawsze dobry pomysł.
Gdy wieczory wciąż są długie lubimy spędzać je na czytaniu.
Ten czas postanowiłam dodatkowo uprzyjemnić sobie taką zakładką.


Uwielbiam kolekcję papierów Love in Bloom – mają mnóstwo fajnych wzorów i piękne kolory.
Drugą stronę zakładki ozdobiłam delikatnie, ale użyłam tych samych papierów.
Delikatne złote dodatki i piękna zakładka gotowa.


Miłego dnia, ja lecę poczytać !







10 komentarzy:

  1. Zakładka jest rzeczywiście radosna i bardzo ładna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie cieszy mnie Twoja opinia Uleńko :) dziękuję !

      Usuń
  2. Oj, talentów masz pod dostatkiem Magdo! Piękne rzeczy tworzysz! Radośnie pastelowo- kolorowowe. Miło się u Ciebie spędza czas :) Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ależ mi miło, Pola! Bardzo się cieszę, że dobrze się u mnie czujesz :)

      Usuń
  3. Śliczna, dziewczęca zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna zakładka. Kupiłam też te chwostki i nie wiedziałam do czego je wykorzystać. Dziękuję za pomysł! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza, dziękuję ! Bardzo cię cieszę, że do mnie zaglądasz :)
    Miło mi, że mogłam Cie zainspirować !
    Przesyłam moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, bardzo radosna, a do tego urocza. :) Zdjęcia również prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo mi miło, że doceniłaś moje zdjęcia :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...