Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 20 sierpnia 2019

Piękna rocznica :)


Z okazji pięknej rocznicy ślubu powstała moja ostatnia kartka.
Nie mogło zabraknąć w niej dużej ilości koloru srebrnego oraz kwiatów.
Wykorzystałam papiery do scrapbookingu od Lemoncraft - barwne i radosne.
W tle umieściłam wianuszek agaterii, 
który wykonałam przy użyciu pudru do embossingu na gorąco.
Narożniki ozdobiłam elementami z tekturki
które pięknie pasują do tej prostej, eleganckiej kartki okolicznościowej.
Kolejnych 25 lat razem !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...