Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Urodzinowe słodkości :)


Kto nie lubi tortów, muffinek i prezentów ?
Nie znam nikogo takiego, a wy ?
Dlatego moja ostatnia kartka pełna jest słodkości.
Wykorzystałam tutaj stempeltort, który pomalowałam akwarelami,
napis Sto lat, który jest częścią większego zestawu
oraz elementy zarkusza do wycinania – wszystko to od Agaterii.
Całość umieściłam na bazie kartki od Rzeczy z papieru.
Co powiecie na taką słodką kompozycję urodzinową ?












2 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka, apetyczna. hihi Śliczna kolorystyka, radosna. Pozdrawiam serdecznie, radosnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę ! Również Cię pozdrawiam i życzę wspaniałego popołudnia !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...