Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 30 sierpnia 2019

Pożegnanie wakacji...

 Wakacje dobiegają końca, to moment, aby wywołać piękne zdjęcia,
włożyć do albumów fotograficznych i wspominać radosny czas.
O tych wspaniałych, letnich dniach nie pozwolą nam zapomnieć również fajne, 
wakacyjne dekoracje, które z powodzeniem możemy zawiesić na ścianie 
lub postawić na komodzie.
Ja swoją wakacyjną deskę ozdobiłam letnimi hdf’ami agaterii. 
Wykorzystałam tutaj rozgwiazdękotwicę oraz latarnię morską.
Świetnie sprawdzą się we wnętrzu shabby chic lub pokoiku dziecięcym.
Jak podoba Wam się taka wakacyjna dekoracja ?






Miłego dnia !



2 komentarze:

  1. Bardzo lubię wakacyjne dekoracje. Kocham morze, także taka ozdoba podoba mi się bardzo. Śliczna i w mig kojarzy się tylko i wyłącznie z miłymi wspomnieniami z wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie taki był mój zamysł - aby ta dekoracja przywodziła na myśl najlepsze, wakacyjne wspomnienia z ostatnich miesięcy i choć na chwilę pozwoliła myślami powrócić do szumu fal :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...