Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 22 lipca 2021

Kwiatowe kompozycje na różne okazje



Kilka moich kwiatowych prac, które stworzyłam z myślą
o różnych okazjach.
 Jest tutaj m.in. pudełeczko, które sprawdzi się zarówno na imieniny, jak i na ślub.
Ramka, która powstała w ramach podziękowania za wsparcie.
 


Kartki z okazji komunii czy roczku, również mocno ukwiecone,
to zawsze doskonały pomysł na dodatek do prezentu.

Jak podobają Wam się kwieciste upominki z papieru ?








4 komentarze:

  1. Niedawno kupiłam sobie witrynę do salonu i takie kompozycje kwiatowe pięknie by się w niej sprawdziły. Są przecudowne, kojarzącą mi się z piękna wiktoriańską Anglią. Pozdrawiam i podziwiam talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki i dekoracje ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...