Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 3 lipca 2021

Czas na dekorowanie naszej przestrzeni :)

Dzisiaj mam ogromną przyjemność podzielenia się z Wami zdjęciami
i takim rodzajem postów wnętrzarskich, jaki sama najbardziej lubię
(no może zaraz po tych z cyklu Przed i Po).

 Bowiem kiedy cały, poremontowy kurz już opadnie,
a ja kolejny (nie wiem już który) raz umyję podłogę i powycieram półki oraz blaty,
oznacza to, że można rozpocząć najprzyjemniejszą część tego całego zamieszania,
a mianowicie - dekorowanie !

Kuchnię od początku mieliśmy zamiar ocieplić wyspą z grubym, dębowym blatem.
Dlatego zdecydowałam się również na dodatek drewna w lampach 
i - jak zaraz się przekonacie - cieplejsze akcenty na ścianach.


Kolejny raz nieocenione okazały się w naszym domu plakaty z Posterstore.
Czasem wydaje mi się, że ludzie w tej firmie czytają w moich myślach.
To wzornictwo i tym razem znakomicie wpasowało się w nasze wnętrza.
Postawiłam na ciepłe beże, brązy z dodatkiem zgaszonej zieleni - słowem - kolory ziemi, 
które pięknie będą współgrały z ciepłem jakie daje naturalne drewno.
Najfajniejsze jest to, że te grafiki idealnie wpisują się w najnowsze trendy,
więc może być nie tylko pięknie, ale i modnie - za jednym zamachem !

Już od wejścia zauważycie u nas urokliwe galerie ścienne.

Na uwagę zasługują również obrazy, które znajdziecie w kategorii nowości.
Jest tam sporo letnich inspiracji, które fantastycznie sprawdzą się w wielu aranżacjach,
które można sezonowo lub zgodnie ze swoim widzimisię zmieniać.

Postanowiłam tym razem zagospodarować ścianę kominka, która od jakiegoś czasu była pusta,
a która pozostaje w bezpośrednim otoczeniu naszej odnowionej kuchni.
Żeby wszystko tworzyło spójną całość, postanowiłam że w przedpokoju umieszczę plakaty
w tych samych kolorach. Obie ściany są widoczne z perspektywy kuchni, 
a dodatkowo - goście wchodząc do nas będą mieli niejako kontynuację galerii na dwóch ścianach,
które jedna po drugiej będą mijać w drodze do części wypoczynkowej i jadalni.

Kuchnia bez takich akcentów była dla mnie za chłodna, trochę wręcz sterylna.
Teraz jest tu zdecydowanie bardziej przytulnie.

Ciekawa jestem też jak pasowałyby tutaj ramki dębowe ?
Chyba sprawdzę to następnym razem :)

Wiecie jakie to jest niewyobrażalnie wspaniałe uczucie, kiedy nareszcie, po wielu latach,
zaczynam w końcu czuć, że to miejsce jest już takie... moje, nasze ?
Nareszcie zaczynam się tutaj czuć jak w SWOIM domu i niczego mi nie brakuje.
Jest dokładnie tak, jak chciałam :) 

Życzę Wam wspaniałego dnia, pełnego dobrych zdarzeń i emocji, 
a już wkrótce pokażę również mały lifting pokoju Kubusia.
Gdzie jedynie za pomocą wymiany plakatów stworzyliśmy całkiem nowy klimat :)

Tradycyjnie, na deser zostawiam Wam swój kod zniżkowy.
Tym razem to aż -35% 
na całą kolekcję plakatów
(z wyłączeniem kategorii Selection).

Wystarczy, że podczas zamówienia wpiszecie w koszyku kraina-35
i zostanie Wam on automatycznie naliczony. 

Mój kod będzie ważny od dzisiaj przez miesiąc - do 03. sierpnia, do północy. 
To dobry czas, aby przemyśleć aranżacje, rozplanować galerię na ścianach 
i wybrać coś dla siebie lub bliskiej osoby,  a tym samym odmienić całe mieszkanie.
Mnie wciąż bardzo pozytywnie zaskakuje fakt,
jak kilka plakatów w ramkach potrafi odmienić wnętrze.

Bardzo Wam to polecam !




2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się takie obrazy. Właśnie szukałam ciekawych inspiracji bo sama muszę zająć się dekorowaniem przestrzeni w naszym nowym domu. Bardzo fajnie prezentują się te obrazy na ścianach i chciałabym mieć u siebie coś podobnego. Dzięki za inspirację! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo proszę 🙂 cieszę się, że mogłam Cię zainspirować i dziękuję za tak ciepłe słowa! Serdecznie Cię pozdrawiam Weroniko

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...