Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 12 lipca 2021

Safari w dziecięcym pokoju :)

Kubuś jest teraz na etapie kochania wszystkich zwierzątek - 
szczególnie tych naszych dwóch - futrzastych,
a także tych, które pojawiają się w jego ulubionych piosenkach.

Zatem w pokoju musiała pojawić się żyrafa, małpki i słonie.
Bardzo ułatwiły nam to zadanie nowe obrazy, maskotki to prezenty od Dziadków,
do tego troszkę zieleni i nowa odsłona pokoiku gotowa.

Jak podoba Wam się taka wersja safari dla małego odkrywcy ?

Kubuś najpierw z zaciekawieniem oglądał nowe dekoracje,
a później smacznie zasnął w towarzystwie nowych przyjaciół.




Przypominam także nieśmiało,
 że wciąż jeszcze działa mój kod zniżkowy na plakaty z Posterstore.

Wystarczy, że podczas zamówienia wpiszecie w koszyku kraina-35
i zostanie Wam automatycznie naliczony rabat
wysokości 35% - obejmuje on wszystkie plakaty z wyłączeniem kategorii Selection. 

Dobrego dnia Kochani !




 

1 komentarz:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...