Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 5 kwietnia 2013

Męski akcent :)


Osiemnastkę ma się tylko raz i... wspomina się ją po latach z rozrzewnieniem :)
To ważne wydarzenie w życiu każdego młodego człowieka.

Warto, aby czuł się w tym dniu wyjątkowy i miał coś, 
co o tym dniu będzie mu dłuuuugo przypominało :)


Z takim zamysłem powstała karta dla pewnego młodego mężczyzny:



Wnętrze czeka jeszcze na życzenia od najbliższych.
Niewątpliwie będzie to dla niego miła pamiątka :)



Ciekawa jestem czy Wam podoba się taka kartka w klimacie retro ?



Gdybyście chciały zrobić podobną, 
zamieszczam dla Was do pobrania autko i życzenia w kółeczku:
 




Pozdrawiam cieplutko i przedweekendowo :)


10 komentarzy:

  1. Wow piękne, taka dla prawdziwego eleganckiego mężczyzny!
    Bardzo mi się podoba Madziu:D Buziaki przesyłam w piąteczek:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka ładniutka, tylko czy Ten młody człowiek ją doceni ? Byłoby wówczas super :)
    czasami robią kartki dla mlodych solenizantów zastanawiam się, co oni zrobią po wszystkich emocjach z moja kartką, czy zostawia na pamiątkę czy poprostu wywalą do kosza... Ale dobrze, że są na świecie ludzie, którzy doceniaja i kochają rękodzieło :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja wciąż za każdym razem jestem tak samo zaskoczona, gdy ktoś chce abym zrobiła coś własnoręcznie na prezent dla bliskiej osoby :)
      To niezwykle miłe :)

      Usuń
  3. No nareszcie! Nie żadne tam kwiatki sratki:P,a kawał porządnej, ręcznej roboty. Kartka jest przepiękna- bardzo mi się podoba:) Więcej rób, więcej, domagam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!! Dzięki za grafiki, pewnie się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba, podoba! Sama bym się z takiej ucieszyła gdybym znowu mogła mieć 18 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka bardzo ładna, a obrazek jakiś znajomy;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...