Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 2 września 2013

Zielona radocha - czyli zielarka moja upragniona ! :)


W tym roku kolejny raz prezenty urodzinowe zaczęły mnie uszczęśliwiać grubo przed czasem.
Pozostały do nich bowiem jeszcze prawie 3 tygodnie, ale fakt faktem...
Na dworze coraz chłodniej i na ziółka mogłoby być już za późno. 


W związku z tym Niebieskooki postanowił nie czekać dłużej 
i podarował mi mój wymarzony wieszak na zioła !


Zielarka naturalnie została przeze mnie natychmiast przemalowana 
i już zawisła w naszej kuchni :)


Cieszy nie tylko oczy, bo te zioła ponadto cudownie pachną mmmmm :)
Kupiłam też zapas ostrych papryczek na cały rok.
Lubię dodawać je do rożnych potraw.


Moja śliczna !
Dziękuję Kochanie ! :)




12 komentarzy:

  1. Jaki wspaniały prezent! Na pewno będzie piękną i bardzo praktyczną ozdobą kuchni :)
    A tak poza tym to uwielbiam te wiszące, ostre papryczki! Pamiętam, jak mój tata przywiózł takie kiedyś z wycieczki do Włoch- każdy bał się ich użyć, ale za to jak pięknie wyglądały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to wygląda :) szkoda suszyć i jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny zielnik :)tez mi sie taki marzy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką piękną ścienną zielarkę i ja bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ubrałaś ją w cudne kolory, a sama zielarka boska

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNY, PIĘKNY, REWELACYJNY!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...