Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 28 sierpnia 2013

Dużo zdrówka !


Kartka z misiem powstała na specjalne zamówienie.
Wzorować się miałam na karcie Agnieszki z bloga scrappasion.

Nie mam tylu cudowności co ona (wykrojniki, dziurkacze etc.), 
ale starałam się podołać :)

Tło miało być inne i jest - serduszkowe :)
Oczka są ruchome :)


Ciekawe czy ucieszy odbiorcę ?


Jest chyba całkiem sympatyczna. A Wy, co o niej myślicie ?






7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba...a co do Misia to widziałam je na kilku blogach..są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, naprawdę rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka przesliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. No śliczna oczywiście:*** Podnosi na duchu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, misio przesłodki, na pewno odbiorcy się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet bardzo sympatyczna, ja bym się bardzo z takiej ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...