Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 8 sierpnia 2013

Babski post :)


A dziś tak zupełnie z innej beczki - po babsku, po prostu :)
O tym co ostatnio zagościło w mojej kosmetyczce,
szafie i co jeszcze mam w planach :)


W tym roku zdecydowanie zakochałam się w brzoskwiniach, morelach i mango.
Miłość ta dotyczy zarówno samego ich soczystego koloru, jak i cudownego, letniego zapachu :)

W mojej łazience znajdziecie m.in. morelowy szampon i odżywkę z serii Sekrety Prowansji od Garniera, 
obłędnie pachnącą sól peelingującą do ciała Miodowa brzoskwinia od TianDe, 
kojący zmysły żel pod prysznic Palmolive z mleczkiem migdałowym, 
wodę toaletową Apricot od Yves Rocher, masło do ciała brzoskwiniowe lub mango, 
regenerujący olejek Mythic do włosów 
(idealny na lato i ten orientalny, ciepły zapach !) od L'oreala 
oraz kilka fajnych produktów w kosmetyczce -
np. cienie do powiek w letnich, soczystych odcieniach (Inglot) , 
mozaikę brązującą (Inglot) czy krem BB (na lato w zupełności wystarczający !) od Garniera.
Bardzo lubię też powiększający usta błyszczyk z Avon'u 
- daje uczucie przyjemnego chłodu - milutkie w upały :)

***

Ciuszków w kolorach brzoskwini oraz koralowym różu też u mnie przybyło, 
poniżej jednak mój zestaw w innych nieco kolorkach :)


A z uwagi na to, że upały nam nie dają odpocząć 
- w planach mam jeszcze spódnicę w wersji maxi :)

Tylko jakoś nie mogę zdecydować się na kolor ani fason :)
W internecie tyle ich jest..
Może któraś z Was kupowała i jest zadowolona ?
hmmm....

Zdjęcia z Allegro.pl

A jaki kolor Was oczarował tego lata ?


12 komentarzy:

  1. Ja mam taką spódnicę długą mocca. Wczoraj dostałam:)
    Ale poluje na takie spodnie jak w Twojej stylizacji. Zdradź gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. W cubusie :) były w różnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, jak ja lubię ciuszki, kosmetyki i biżu..... Długie spódnice latem - super. Ja mam taki swój " zwykł" sklepik, gdzie "po taniości" znajduję świetne ciuszki , w podobnych krojach i stylach jak droższe, znanych marek. Dziś przywiozłam do domy piękna beżową sukienkę za 35 zł.!!!!!!Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zazdroszczę takiego sklepiku - to prawdziwy skarb :)

      Usuń
  4. Ty jeszcze na letnio a ja już zaopatrzyłam się w płaszczyk jesienny hihi ;)
    W mojej szafie znajda sie i pudrowe róże i mięta ale również biele czy kobalt :) Zalezy na jaka okazję i gdzie hihi :) A spódniczki chyba te ostatnie bym wzieła z paskiem ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jesieni jeszcze kawał czasu.... chyba :) ale płaszczyki kocham !

      Usuń
  5. cudne są te dwie ostatnie!!
    uwielbiam kolorowe lakierki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś zakupiłam sobie lakier metaliczny,taki trochę kameleon.Nie próbowałam jeszcze więc nie wiem jak wygląda ale w buteleczce niesamowicie mi się podoba :) Długie spódnice bardzo lubię,mam beżowo-brązową z Kap Ahl'a ale choruję na białą i w kolorze pudrowego różu.Zresztą teraz jest na wyprzedażach tyle fajnych ciuchów,tylko portfel gruby trzeba mieć ;P
    Te białe spodenki też bardzo mi się podobają,oj bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bez kasy, to nie ma co wychodzić... zawsze coś wpadnie w oko i potem tylko żal...

      Usuń
  7. Moja siostra kupiła sobie spódnicę długą ale ma fajne kieszonki, żeby było wygodnie. W kolorze mietowym i wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam też te z kieszonkami :) przemyślę, dzięki !

      Usuń
  8. Magda ja mam tę:
    http://s0.reserved.com/media/catalog/product/cache/image/700/a4e40ebdc3e371adff845072e1c73f37/W/1/W1155-30X-003.jpg
    jest rewelacyjna, zarówno do tenisówek, japonek, jak i butków na koturnach :)
    A dostępna jest w trzech kolorach: róż (ten mam), czarny i szary.
    A i posiada kieszenie!!!!!

    A także takie:
    http://allegro.pl/maxi-spodnica-dluga-do-kostek-kolor-lato-sale-i3437768141.html ja mam kolory nude i turkus (którego już nie mają :()

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...