Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 21 sierpnia 2013

Powiedz TAK ! :) (karteczkowy hurcik, czyli duuużo zdjęć i ramek)



A więc dalej w temacie ślubnym :)


Sierpień wyjątkowo obfituje w ślubne uroczystości.
Zrobiłam zarówno podziękowania od Młodych, 
jak i kilka kartek dla gości :)


Znów użyłam ozdobnych ramek, wyciągnęłam też maszynę i zrobiłam ozdobne przeszycia :)



Rameczki wyszperane tutaj - dla zainteresowanych dodaję u siebie:





Pierwsza karta utrzymana w podobnej kolorystyce:



Wykorzystane rameczki:







W ruch poszły rzecz jasna ozdobne dziurkacze oraz stempelki :)


i pudełeczko do niej :)



Kolejna w zupełnie innych kolorach, choć na tę samą uroczystość :)




Rameczki:



I ostatnia w tym temacie 
- kwadratowa, stojąca, dla innej Młodej Pary :)


Urocze ptaszeczki tym razem, przeszycia i znów rameczki :)


wnętrze prezentowało się tak:



Ufff...  dobrnął ktoś do końca ? ;)





4 komentarze:

  1. Eleganckie aż miło patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne karteczki :)
    A może podejmiesz moje wyzwanie i zmajstrujesz coś w quillingu ? http://catherine-quilling.blogspot.de/2013/07/podejmij-wyzwanie-catheriny.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...