Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 11 lipca 2014

Konkurs na miłe słowa :)




Drogie Czytelniczki :)

To Wam dedykuję dzisiejszy post.

Lato w pełni, sezon urlopowy również.
Haha! Przyszedł i czas na mnie !

Wprost nie mogę doczekać się urlopowego wyjazdu :)
Szum morza, piasek pod stopami, rybka z kutra - czego chcieć więcej ??


Chwilkę mnie nie będzie - fakt, ale...
 Nie zostawię Was przecież z niczym !

Proponuję zabawę słowną , której wyniki poznacie w ostatni weekend lipca.
W konkursie będzie do wygrania bon o wartości 20zł do wykorzystania na moim bazarku :)

A teraz wyjaśnię na czym będzie polegała zabawa.
Otóż wygra osoba, która w zwięzły, ale jednocześnie interesujący sposób
napisze (pod tym postem) dlaczego zagląda na mojego bloga,
dlaczego go lubi i co tu jest takiego fajnego, że po prostu warto :)

Forma - dowolna (może to być jedno zdanie,
ale również rymowanka, czy pojedyncze słowa-skojarzenia).

Czekam na Wasze propozycje, aby wybrać tę najciekawszą !

Będę również wdzięczna za udostępnienie informacji o konkursie
na Waszych blogach i facebookach :)

Wpisy rejestruję do 25.07.2014

Pozdrawiam Was słonecznie !!!

 Magda

8 komentarzy:

  1. Witaj
    w Twojej krainie szczęśliwości
    są różne możliwości,
    koralikami czarujesz
    przepisami ratujesz.
    Twoje posty kreatywne
    wpływają na mnie pozytywnie.

    Pozdrawiam
    Knga

    OdpowiedzUsuń
  2. w krainie szczęśliwości miło się wita gości
    koralikami i paciorkami, kolorowymi biżuteriami.
    Staje w kolejce po bon na zakupy
    by zgarnąc wszystkie mozliwe łupy!

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja napiszę tak od serca. Nie pamiętam kiedy na siebie trafiłyśmy i w jakich okolicznościach ale cieszę się, że tak się stało. Jestem świadkiem Twojego rozwoju twórczego i ewolucji bloga. Widzę jak szlifujesz swoje umiejętności jako fotograf. Jestem cichym sąsiadem Twojego życia. Dopingowałam Cię przy tworzeniu się Twojego domu, zdobywania nowych umiejętności, przygarnięcia psa ;) Uwielbiam Twoje wyczyny kulinarne, pastelowe kolory, cudowne aranżacje, lekką mgiełkę tajemnicy. Dobrze, że jesteś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę pisała wierszy, bo uważam, że nie jest to moja mocna strona. Napiszę to co czuję i jak Cię odbieram własnymi słowami, bez wyniosłości i słodzenia.

    Uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo mogę nacieszyć oczy Twoimi wytworami. Są czarujące, zachęcające do kupienia, bardzo kobiece, stylowe Niesamowicie pomagają mi Twoje rady. Męczyłam się z wyczyszczeniem garnków, a po przeczytaniu Twojego posta zajęło mi to kilka minut.Jestem chyba jedną z nielicznych nowych osób, które znają wszystkie Twoje posty. Początkowo trafiłam przypadkiem, lecz zatrzymałaś mnie swoją kobiecością i pomysłowością. Lubię tu przesiadywać, bo wiem, że zawsze znajdę coś co mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Madziu,
    A ja dzis goszcze tu po raz pierwszy..zachwycasz, inspirujesz, tyle pomyslow, wspanialych przepisow...Idelane miejsce do mojej porannej kawy i z cla pewnosia bede stalym i czestym gosciem :o)

    Fantastyczna jest ta Twoja kraina...
    Pozdrowieni i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraina Szczęśliwości - piękno w prostocie... :-)

    Pozdrawiam Cię cieplutko:-)
    " najważniejsze jest niewidoczne dla oczu...:"

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy w życiu Ci nie idzie,
    Kiedy w życiu biegniesz z górki,
    Zawsze po drodze spotkasz * krainę szczęśliwości*

    Balerinka

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Twój wpis o słownej zabawie musiał mi gdzieś umknąć, dobrze, że przypomniałaś :)

    ..w Twojej Krainie można poczuć się jak w innym świecie..
    ...w sumie nigdzie takiej samej nie znajdzie się..
    ..można wstąpić na chwileczkę, by nacieszyć oczy szczęściem...
    ..można też na dłużej zasiąść by zdjęciami w podróż ruszyć - do Twej twórczej zajrzeć duszy..
    ..można też posiedzieć w ciszy, inspirując swoje myśli...
    ..tak wiele wiele tu piękności, także żywych szczęśliwości:)
    ..jest też wiele pięknych słów i wzruszeń..
    ..ale najfajniejsze jest to, że tu nic nie muszę:)

    ..ciekawe, dlaczego słowa ułożyły się same w rymy...
    ..widocznie popłynęły wprost z Twej Szczęśliwej Krainy:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    Ps ..uwielbiam zdjęcia Twojej psinki:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...