Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 12 września 2014

Jesienna zupa dyniowo-marchewkowa :)


Mam dla Was przepis na swoją ulubioną zupkę jesienną.

Będziemy potrzebować:

1/2 niewielkiej dyni
2 duże marchewki
1 dużą cebulę
Bulion lub 1 kostkę rosołową
1/2 kubeczka śmietanki 30%
grzanki lub groszek ptysiowy
natkę pietruszki
szczypta imbiru
szczypta gałki muszkatołowej
sól, płatki chilli lub pieprz

Warzywa obieramy, kroimy i zalewamy wodą tylko tak by je przykryła.
Podgotowujemy do miękkości.
W międzyczasie dorzucamy kostkę rosołową.


***

Gdy warzywa zmiękną blendujemy je dokładnie, dodajemy śmietanę 
i doprawiamy do smaku imbirem, gałką muszkatołową, płatkami chilli oraz solą.


Serwujemy z posiekaną natką pietruszki, grzankami czosnkowymi lub groszkiem ptysiowym :)


Smacznego !


2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...