Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 11 września 2014

Jesienne stonowanie....


Szarości, czernie, granaty....
To dla mnie kolory jesieni.
Ale nie tylko :)

To też wszelkie rudości, czerwienie etc.

Dzisiaj prezentuję tą bardziej stonowaną odsłonę jesieni :)


Granatowe, perłowe, matowe koraliki są bardzo eleganckie.


Sznureczkowa z kolei została wykonana na zamówienie 
- tym razem w odcieniach szarości, srebra i czerni.
Jako akcent wykorzystałam naturalny szafir.
 


Razem też prezentują się elegancko.


Jest też miedziana - jako pierwsza z odsłon drugiej twarzy jesieni.


I ostatnia - z matowego onyksu, która skradła moje serce.
Jest naprawdę wyjątkowa.
Uniwersalna i pasuje do każdej innej - jasnej, ciemnej, kolorowej czy sznureczkowej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...