Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 6 lutego 2016

Prezent na Walentynki ? :)


Czemu nie ?!!!
Takie zaproszenie, jako voucher na wybrany rodzaj sesji zdjęciowej, 
może być świetnym pomysłem na prezent z okazji zbliżających się Walentynek !

Nawiasem mówiąc - na tą okoliczność - zawsze jakoś trudno jest mi wymyślić coś fajnego,
co zarazem byłoby nietuzinkowe...

Zatrzymane w kadrze chwile, te szczęśliwe momenty, 
to jeden z fajniejszych prezentów jakie można dostać, bo...
no cóż... nasza pamięć bywa ulotna, a radosne chwile szybko przemijają.


Mam nadzieję, że moje zaproszenia spodobają się nie tylko Pani Fotograf,
ale również znajdą swoich nowych, szczęśliwych właścicieli :)


Każde inne, każde wyjątkowe - tak to już jest z rękodziełem :)

A Wam podoba się taka kolorystyka ?
Ciekawa jestem, bo pomimo pełnej dowolności.... chwilę się wahałam :)






4 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł:) a kolorki superowe!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie zaproszenia, całość jest taka delikatna i stonowana, i nie "krzyczy" czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your blog is very impressive….

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...