Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 4 lutego 2016

Album Zosi :)


Pozory mylą.
Album na zdjęcia, który dzisiaj chcę Wam pokazać - wbrew temu jak wygląda -
nie będzie należał do małej Zosi :)

To pamiątka, którą chcemy podarować koleżance z pracy,
w związku z jej odejściem na emeryturę :)

Kobietka to wyjątkowo energiczna, czasem nawet szalona :)

Album Zosi musiał zatem być wiosenny, pogodny i kolorowy !




Mam nadzieję, że jego zawartość dostarczy naszej Zosi wzruszeń i uśmiechu.
I pozostaniemy na dłużej w jej pamięci :)

 

Ozdabiając bazę albumową korzystałam głownie (choć nie tylko) z papierów Rustic Roses
Reszta to kwestia dodatków
(napisy i ptaszki, jak również cała baza pochodzą z Wycinanki) :)


 


Co myślicie o takim kolorowym albumie ?

Pozdrawiam Was serdecznie
Magda


3 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...