Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 27 marca 2019

Abażur z tektury w moim wykonaniu :)

Zacznę od tego, że otrzymałam zadanie ozdobienia bardzo ciekawej lampy,
a dokładnie abażuru. 
Moją bazę, jak również więcej ich wzorów znajdziecie <tutaj>
Są wykonane z kartonu i doskonale nadają się do malowania oraz mediowania :)

Do swojej lampy użyłam mediów cadence i pomalowałam nimi abażur.
Możecie wykorzystać farby kredowe, metaliczne czy akrylowe
- wszystkie sprawdzą się fantastycznie !
Kolor możemy dopasować do wybranych dodatków we wnętrzu
lub sprawić, że lampa będzie wspaniale kontrastowała z resztą wyposażenia.

Abażur można również okleić ozdobnym papierem
lub po pomalowaniu jednym kolorem dodać dziecięce naklejki
- wszystko zależy w jakim miejscu zawiśnie owa lampa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...