Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 4 kwietnia 2019

Big box


Cześć !
Kilka dni zajęło mi zrobienie tego wieeeeelkiego exploding box’a.
Jest o 30% większy od standardowego,
więc komponowanie całości robi się nieco trudniejsze.

Box dla kobiety, wspaniałej i miłej, 
a więc nie mogło zabraknąć dobrych życzeń oraz kwiatów.

Tym razem wykorzystałam aż 4 zestawy stempli kwiatowych,
maskę wianek oraz tekturkę z tym samym motywem.

Całość – pomimo tak dużej ilości kwiatów – pozostała subtelna i kobieca.
Ogromny exploding box, z pewnością na każdym zrobi wielkie wrażenie.

A Wam się podoba ?







4 komentarze:

  1. Fajny.
    No widzisz, a mnie wydawało się, że większy łatwiej ozdobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :)
      No dla mnie jakoś ciężej było ułożyć kompozycję z kwiatów itd. To chyba kwestia przyzwyczajenia do standardowego rozmiaru 10x10x10cm :)

      Usuń
  2. Prześliczny , delikatny i tak cudnie ukwiecony :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...