Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 17 kwietnia 2019

Wielkanocne wianuszki do okna i na stół


Takie wianuszki, to dekoracja nie tylko świąteczna,
wszystko bowiem zależy od dodatków, które wykorzystamy.
Może być wiosenno-letni z kolorowymi kwiatami i listeczkami,
jesienny ozdobiony np. żołędziami, zbożem i rudo-złotymi piórkami,
a zimowy oszroniony, połyskujący delikatnie brokatem.
Do środka więszkszego można wstawić dużą świecę 
i mamy gotową kompozycję na stół.
Te mniejsze świetnie sprawdzą się w np. w oknach.
Malutki zrobiłam na gotowej, wiklinowej bazie,
natomiast większy uwiłam sama z gałązek brzozowych.
Tworzycie takie dekoracje ?







1 komentarz:

  1. Ładne ozdoby na okna.
    Witam czytelników, komentatorów oraz autora posta. Pozdrowienia dla was wszystkich. A przechodząc do tematyki okien zapytam was czy ktoś porównywał ceny okien w tym miejscu - http://twoje-okna.com/ ? Znacie tą firmę? Czy korzystaliście z ich usług ?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...