Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Pastelowo i świątecznie - kartka z życzeniami dla bliskich


Cześć !
Tym razem przygotowałam dla Was kartkę wielkanocną używając dwóch fajnych stempli Agaterii.
W tle wykorzystałam stempel kropki, który na pomalowanej akwarelami
bazie dał bardzo ładny i subtelny efekt.
Kolorystyka idealnie zgrała mi się z wyciętymi z papieru elementami.
Całość kompozycji uzupełniłam sizalem oraz stemplem napisem Alleluja.
Brzegi kartki postarzyłam używając do tego tuszu w kolorze brązowym.
Jak Wam się podoba ?







2 komentarze:

  1. Piękna kartka !!! Chyba żadne inne media nie zrobią takich pięknych efektów, które można uzyskać tylko za pomocą akwareli. Lubię akwarele !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, nie sposób się z Tobą nie zgodzić - akwarele to magia ! Dają niepowtarzalny efekt i zawsze prezentują się pięknie :)
      Również Cię pozdrawiam !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...