Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 12 kwietnia 2019

Kolorowo z zajączkiem :)

Cześć !
Wielkanoc kojarzy mi się z radością, wiosną i wesołymi kolorami.
W związku z tym postanowiłam wykonać kolorową kartkę ze stemplami agaterii.
Wykorzystałam tym razem stempel kropki, napis Alleluja oraz króliczka
którego pomalowałam akwarelami, a następnie wycięłam.
Koronkowe dodatki i kwiaty dodają mojej kartce lekkości.
Ta wesoła kartka z pewnością wywoła uśmiech.
A Wy ? Wysyłacie kratki do bliskich ?





Dobrego dnia i miłego weekendu! 

Magda



2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...