Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Takie jaja :)

W tym roku również nie mogło zabraknąć u mnie kolorowych pisanek :)
Te z ornamentami i kwiatami robię już od kilku sezonów (możecie zobaczyć je np. tu oraz tu).
Pierwszy raz postawiłam jednak na takie niebieskie kolorki, 
w poprzednich sezonach były m.in. kremowe, turkusowe i różowe,
a nawet vintage - pamiętacie ? :)

Akrylowej bazy jajka też wcześniej nie miałam okazji dekorować, 
a jednak jest to coś innego, fajnego (zdjęcia poniżej).
Wypełniłam je mchem, drewienkami, kwiateczkami i.... kurczaczkami.
Udekorowane koronką stanowi bardzo wesołą dekorację :)

Czas na dekoracje dla mnie do domu dopiero nadchodzi,
Wy też tak na ostatnią chwilę ?
Ja niestety - rok do roku to samo ;)





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To wspaniale, że Ci się podobają ! Uściski !

      Usuń
  2. Nooo… śliczne !!! Urocze to z kurczaczkami w środku :)) Ja również dekoracje zostawiam na koniec. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...