Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 19 kwietnia 2019

Wspaniałych Świąt !


Nie wiem jak Wy, ale my w tym roku jakoś wyjątkowo na spokojnie przed tymi Świętami.
Wszystko pomalutku, co ma być to będzie...
Cudowne mięsiwa uwędził mi zdolny sąsiad, 
a karkówkę z cebulką mam już w lodówce.
Ajerkoniak ukręcony, wiejskie jajeczka kupione 
i pokolorowane w stylu shabby chic.
Mak z bakaliami czeka na mojego niebieskookiego cukiernika, 
żeby zrobił struclę i drożdżówki.
Żurek zrobiony, ostatnie zakupy również i.... możemy zaczynać.

Odpoczynek, chwile z bliskimi, bez szaleństwa. 
A jak pogoda dopisze, to i spacer, i pogaduchy na werandzie.

Wrzucam Wam zdjęcia z mojego ostatniego spaceru - jest tak pięknie, 
wiosna rozkwita, pachnie kwiecie, a te pszczoły i ptaki - istne szaleństwo ! :)

Dekoracje w tym roku raczej naturalne i minimalistyczne,
ale.... odkąd żyjemy na wsi, to właśnie takie cieszą moje oczy najbardziej.

Jeszcze raz... życzę Wam radości, zdrowia i spokoju
- nie szalejcie za bardzo, we wtorek będzie już po Świętach ;)

Uściski dla Was i Waszych Rodzin
Magda










8 komentarzy:

  1. Przesyłam życzenia cudownych, radosnych i smakowitych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dziękuję, mam nadzieję, że Twoje Święta były również wspaniałe i radosne :)

      Usuń
  2. Zdrowych , pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego,wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu ! Wszystkiego dobrego dla Ciebie oraz Twoich bliskich :)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego na te Święta !!! Niech moc Chrystusa Zmartwychwstałego będzie z Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko - dziękuję ! Radosnego czasu dla Ciebie i pięknej wiosny w sercu !

      Usuń
  4. Ale tu cudowności:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...