Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 5 marca 2019

Kwiatowy explodingbox krok po kroku - kurs :)

Nastolatki lubią pastelowe kolory. 
Połączenie koloru miętowego i różowego, 
wydaje się być idealne dla młodej kobiety.
Z okazji osiemnastych urodzin przygotowałam dziewczęcy explodingbox, 
którego bazę okleiłam pięknym papierem z serii Oh Hello Spring!

Jak urodziny, to ... kwiaty !
Mamy ich tutaj całe mnóstwo !
Z pomocą przyszły mi dwa zestawy pięknych peoni oraz akwarele.
Fantastycznie pasuje do nich wianek z ażurowymi listeczkami, 
a przód pudełeczka zdobią ornamenty z zestawu narożników.

Mam nadzieję, że upominek skradnie serce nie tylko młodej damy,
lecz również i Wasze :)

 Jesteście ciekawi jak go wykonałam ?
Zapraszam na filmik:





4 komentarze:

  1. Wspaniale nagrany kursik !!! Po prostu brak mi słów !!! Zawsze to powtarzam, że nie jestem miłośniczką exploding box, ale tym razem to całkiem o tym zapomniałam. Czy ja to kiedyś mówiłam ??? - Niemożliwe !
    Magdo, od razu zapragnęłam mieć te wszystkie rzeczy... niestety ! Te cudowne mazaki do kolorowania, ten przyrząd do stempli, za sprawą którego od razu stempluje się całą serię, ach !
    Dziękuję za filmik i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę Uleńko, naprawdę ogromnie! Mam nadzieję, że polubisz box'y i uda Ci się zdobyć fajne narzędzia i wszelkie "przydasie" :) Platforma do stemplowania, to był świetny zakup - serdecznie Ci ją polecam. Również pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia !

      Usuń
  2. Wspaniały kursik :) prosto i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...