Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 28 lutego 2019

Pastelowa pisanka



Choć czasu mamy jeszcze sporo, to u mnie już jedna pastelowa pisanka powstała.
Na styropianowej bazie umieściłam dużo kwiatowych elementów,
które wycięłam z papierów z kolekcji Love in Bloom.
Uwielbiam te pastelowe, akwarelowe listeczki i płatki.
Drobne, trójwymiarowe kwiatuszki, 
kuleczki 3D w różnych rozmiarach oraz wycinanki
i piórka uzupełniły całość wielkanocnej dekoracji.

Może być ładną, wiosenną ozdobą stołu, 
ale świetnie sprawdzi się również w roli upominku 
– bo jest zarazem stonowana i strojna.


4 komentarze:

  1. Bardzo efektowna pisanka. Pastelowe kolory podkreślają jej delikatność.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, cieszę się bardzo, że podoba Ci się jajeczko w takim wydaniu :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...