Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 19 lutego 2019

Pod niebem pełnym gwiazd – zawieszka nocny ptaszek.

Zawieszka nocny ptaszek – nieco tajemnicza, zupełnie jak niebo nocą.
Powstała z połączenia dwóch magicznych kolekcji papierów, tagów i naklejek

Ten sklejkowy ptaszek kojarzy się z czymś magicznym, 
tajemniczym, trochę bajkowym.

Na odwrocie możemy umieścić życzenia, które spowodują, 
że ptaszek stanie się talizmanem dla obdarowanej nim osoby.

Pięknie prezentują się gwiazdki i perełki w tle oraz księżycowe kwiaty,
które mają moc – wystarczy uwierzyć!



2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...