Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 25 lutego 2019

Wielkanoc naturalnie

Witam się z Wami słonecznie w tym nowym tygodniu !
Najnowsza inspiracja ode mnie, to prosta do zrobienia, wielkanocna karteczka.
Wykorzystałam tutaj rewelacyjne stemple - jajo wielkanocne oraz Alleluja.

Bardzo fajny efekt uzyskałam poprzez biały puder do embossingu
który podgrzałam na papierze kraftowym.
Dodatki - przede wszystkim naturalne !
Sizal, piórka, tekturka, sznurek i troszkę chlapania mgiełkami.

Jest lekko, wiosennie, czyli tak jak lubię :)
Podoba Wam się Wielkanoc w takim wydaniu ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...