Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 7 lutego 2019

Spełnij swoje marzenia – obrazek z magicznym chrząszczem.

Gdy zima dobiega końca lubię zmieniać pewne rzeczy w domu 
i właśnie z myślą o tych zmianach powstał obrazek z magicznym chrząszczem.
Tym razem padło na sypialnię, 
w której chciałabym by zagościło mnóstwo roślin.

Będzie więcej zieleni i drewnianych dodatków, 
dlatego też kolekcja papierów New Moon świetnie wpisuje się w moje plany.

Prosty obrazek z chrząszczem ozdobi ścianę w sypialni, 
która sukcesywnie będzie zapełniała się ciekawymi grafikami.

Wykorzystałam tutaj w tle dwie mgiełki i złoty pyłek.

Na pierwszym planie widzimy tag Piątek Trzynastego,
Chrząszcza z arkusza do wycinania oraz naklejkę z kolekcji.
Kompozycja jest prosta, ale myślę, 
że pięknie będzie pasowała do nowego wnętrza.

Serdecznie pozdrawiam !




2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...